Salam..........





Wednesday, April 28, 2010

Cara penggunaan Anavico Oil

Berikut adalah kesinambungan daripada pos sebelum ini.Insyaallah.

Bagaimana cara mengguna minyak kelapa dara "Anavico oil" untuk kesihatan dan kesejahteraan keluarga?

http://anavico.blogspot.com

Sila ambil perhatian pelekat (logo) baru anavico oil (Terpakai mulai 7 April 2008). Namun demikian pelekat lama masih dipakai

28 April 2010

Ia boleh diminum atau disapu atau diguna sebagai perasa masakan, semasa memasak atau semasa hidangan (serupa dengan Virgin olive oil)

Diminum

Untuk mengekalkan kesihatan tubuh dan merawat masalah kesihatan yang dihadapi adalah disyorkan untuk mengambil terus Minyak Kelapa Dara AnaViCo mengikut sukatan berikut setiap hari pada waktu pagi dan malam:

  • 2 Sudu Besar - Dewasa (boleh bermula satu sudu dulu, kalau belum biasa)
  • 1 Sudu Besar - Kanak-kanak dari usia 5 tahun
  • 1 Camca Teh - Bayi 6 Bulan hingga 5 tahun
  • 1/2 Sudu boleh digaul dengan nasi-rasanya seenak nasi minyak

Perlu diminum semasa perut kosong atau 2 jam selepas makan. Tidak ada kesan sampingan yang memudaratkan. Ia adalah minyak kelapa dan telah digunakan oleh orang melayu sejak turun temurun.

Disapu

Bagi anda yang inginkan kulit yang cantik dan lembut, atau rambut yang sihat dan bermaya, atau bagi merawat masalah kulit dan keguguran rambut, adalah disyorkan Minyak Kelapa Dara AnaViCo disapu pada kulit atau kulit kepala (rambut) setiap hari pada waktu pagi dan malam

Ditambah kepada masakan

Minyak Kelapa Dara AnaViCo yang ditambahkan kepada hidangan makanan setiap hari akan menambahkan khasiat kepada makanan dan rasa yang lebih sedap untuk seisi keluarga. Keluarga menjadi lebih sihat dan cergas.

Ingat

Setiap kali anda mengambil "AnaViCo oil" (sama ada diminum atau disapu), minta izin (bagaimana cara minta izin?) dengan Allah agar pengambilan "AnaViCo oil" mencapai tujuan anda. Dan setelah tujuan anda tercapai bersyukurlah kepada Allah (bagaimana kita bersyukur selepas mendapat kejayaan?).


Ubat ikhtiar,Allah penyembuhnya

3 comments:

Anonymous said...

oh ya Allah thabatkan lah aku di jalan inii moga Allah memberi kekuatan ya Allah berikan lah kekuatan utk menggerakkkan dakwah ini oh ya allah kumohon kekuatan oh yaAllah kumohon kekuatan oh ya terus kekuatan ini oh ya Allah bantulah ini utk menggerakkan dakwah ini

Anonymous said...

salam alaik~~
hurm..mana nak dapat stok baru erk??

Harithmkt90 said...

kepada Anonymous...
Salam..insyaallah yang di seremban selagi diizinkn Allah untuk tinal di sermban dn masih idup, boleh hubungi saya.wallahualam..