Salam..........





Wednesday, April 28, 2010

MInyak Kelapa Dara

Salam,

MAaflah kalau post ini memberi ruang untuk berkongsi satu perniagaan kecil-kecilan. Insyaallah produk ini kebanyakan diguna dalam bahan kosmetik muka, namun hanya sebahagian kecil yang melihatnya sebagai satu produk yang luar biasa. Sesiapa yang pernah merasa maka dia akan menerima hasil yang memberansangkan dengan izin Allah.
Berbekalkan dengan hasil penyelidikan dan pengkajian yang cukup teliti oleh seorang professor di UPM, maka beliau dapat menghasilkan sejenis cecair bernama minyak kelapa dara yang kian tidak asing lagi di malaysia ini. Penghasilannya yang insyaallah hampir seratus peratus bersih daripada sebarang bendasing dan cukup tulen dan asli. Mempunyai pelbagai kegunaan. Saya mempromosikan perkara ini kerana seandainya kalian cuba mencarinya di pasaran, harganya agak tinggi dan antara minyak kelapa dara yang ada di pasaran, terdapat bahan campuran dan pemangkin yang ditambah. JEsteru, kita was-was akan ketulenannya walaupun pada luarannya tertera tulisan 'ASLI'. Jesteru saya selaku agen di negeri sembilan insyaallah memberi peluang kepada sesiapa yang ingin merasa dengan menghubungi saya melalui emel harithmkt90@yahoo.co.uk atau 012-6317071. Berikut saya selitkan sekali sedikit penerangan berkenaan anavico oil ini. Dibuat secara manual menggunakan tangan.Insyaallah.

Anavico oil

Anavico oil dihasilkan atas dasar takwa. Berbeza dengan minyak kelapa dara biasa. Anda boleh dapatkan secara percuma untuk mencuba.

Anavico oil disediakan dengan cara tanpa haba dan menggunakan pemisahan "RX water". Dengan izin Allah Anavico oil boleh menjadi ubat yang paling baik untuk anda. Tenaga semula jadi disepadukan secara semula jadi. Anda juga boleh mencuba "extra virgin coconut oil".




Botol Besar 110 ml - RM20.00
Botol Kecil 25 ml - RM5.00

Seandainya ada yang ingin tahu dengan lebih lanjut boleh berhubungan dengan saya atau melawat blog tuan punyanya iaituhttp://anavico.blogspot.com/.INsyaallah
'Ubat ikhtiar, Allah Penyembuhnya'

No comments: